Dzięki usłudze obsługi infrastruktury IT dana firma może zająć się tym co robi najlepiej, a bieżącą obsługę informatyczną pozostawić naszej firmie.

Co może obejmować taka obsługa ?

  • obsługa sieci firmowej – zapewnienie bezpieczeństwa, ciągłości pracy,
  • zarządzanie usługami świadczonymi przez systemy IT – obsługa oprogramowania serwerowego i działającego lokalnie,
  • helpdesk – pomoc pracownikom w codziennych zmaganiach z systemami informatycznymi (komputery, drukarki, itp.),
  • doradztwo i konsulting,
  • obsługa napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych sprzętu informatycznego firmy,
  • zarządzanie oprogramowaniem – aktualizacje, ochrona anytwirusowa, łaty systemów operacyjnych, aktualizacja oprogramowania księgowego,
  • procedury dokonywania kopii bezpieczeństwa kluczowych dla firmy danych,
  • zarządzanie stroną internetową firmy,
  • zapewnienie sprzętu zastępczego na wypadek awarii,
  • obsługa urządzeń peryferyjnych: drukarek, faxów, itp.

Usługę outsourcingu świadczymy w trybie nadzoru, a w przypadku awarii dojeżdżamy do klienta w przeciągu żądanego czasu reakcji ustalanego indywidualnie i określonego w umowie.

 

Do zalet powierzenia części zadań firmie zewnętrznej można zaliczyć:

  • optymalizacja kosztów obsługi,
  • podniesienie bezpieczeństwa organizacji,
  • przyjmowanie bez ograniczeń dodatkowych zleceń,
  • nieponoszenie ryzyka kosztów pozyskania pracowników oraz ich szkolenia,
  • niskie koszty zarządzania kontraktem,
  • dostęp do specjalistów z wielu dziedzin,
  • wyższa elastyczność.

Jeśli jesteś zainteresowany/a przedstawieniem oferty na tego rodzaju usługę prosimy o kontakt.