Dzięki usłudze obsługi infrastruktury IT dana firma może zająć się tym co robi najlepiej, a bieżącą obsługę informatyczną pozostawić naszej firmie.
Co może obejmować taka obsługa ?
- obsługa sieci firmowej – zapewnienie bezpieczeństwa, ciągłości pracy,
- zarządzanie usługami świadczonymi przez systemy IT – obsługa oprogramowania serwerowego i działającego lokalnie,
- helpdesk – pomoc pracownikom w codziennych zmaganiach z systemami informatycznymi (komputery, drukarki, itp.),
- doradztwo i konsulting,
- obsługa napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych sprzętu informatycznego firmy,
- zarządzanie oprogramowaniem – aktualizacje, ochrona anytwirusowa, łaty systemów operacyjnych, aktualizacja oprogramowania księgowego,
- procedury dokonywania kopii bezpieczeństwa kluczowych dla firmy danych,
- zarządzanie stroną internetową firmy,
- zapewnienie sprzętu zastępczego na wypadek awarii,
- obsługa urządzeń peryferyjnych: drukarek, faxów, itp.
Usługę outsourcingu świadczymy w trybie nadzoru, a w przypadku awarii dojeżdżamy do klienta w przeciągu żądanego czasu reakcji ustalanego indywidualnie i określonego w umowie.
Do zalet powierzenia części zadań firmie zewnętrznej można zaliczyć:
- optymalizacja kosztów obsługi,
- podniesienie bezpieczeństwa organizacji,
- przyjmowanie bez ograniczeń dodatkowych zleceń,
- nieponoszenie ryzyka kosztów pozyskania pracowników oraz ich szkolenia,
- niskie koszty zarządzania kontraktem,
- dostęp do specjalistów z wielu dziedzin,
- wyższa elastyczność.
Jeśli jesteś zainteresowany/a przedstawieniem oferty na tego rodzaju usługę prosimy o kontakt.