Serwis gwarancyjny
Świadczymy serwis gwarancyjny dostarczonego sprzętu IT. Oznacza to, że w ramach umowy serwisowej przyjeżdżamy do siedziby klienta, diagnozujemy przyczyny awarii i dokonujemy naprawy, ewentualnie odsyłamy do producenta oferując sprzęt zastępczy.
Cały dostarczony przez naszą firmę sprzęt komputerowy objęty jest co najmniej 12-miesięczną gwarancją.
W każdym przypadku zgłoszenia awarii doradzamy jak postępować, aby zminimalizować jej skutki i w jaki sposób najbardziej efektywnie funkcjonować do czasu usunięcia awarii.
Problem z komputerem ?
Masz problem z komputerem ? Nie potrafisz rozwiązać problemu ? A może potrzebujesz porady ?
Masz kilka możliwości:
- jeśli masz możliwość przyjdź do nas ze sprzętem komputerowym, nasi wykwalifikowani serwisanci poradzą sobie z każdym problemem
- jeśli nie masz możliwości dostarczenia nam sprzętu, zadzwoń lub odezwij się do nas na gg ( dane do kontaktu w dziale kontakt) a serwis przyjedzie na miejsce lub zabierze sprzęt do siedziby firmy
- jeśli potrzebujesz porady nie potrafisz czegoś zrobić, przyjdź do siedziby firmy, nasi pracownicy po rozmowie z Tobą postarają się pomóc i wskazać rozwiązanie problemu
Serwis u klienta
Za nasz standard pracy przyjmujemy bezpośredni kontakt z klientem, umożliwiający wzajemne poznanie się i wypracowanie optymalnych szczegółowych zasad współpracy. Dzięki temu możemy oferować więcej niż konkurencja:
- znamy styl pracy, preferencje i priorytety naszych klientów
- w odniesieniu do infrastruktury IT możemy efektywnie doradzać, jak również dobierać najbardziej efektywne metody rozwiązania zgłaszanych problemów,
- współpracujemy z klientami w sytuacjach krytycznych i nie ograniczamy się do stwierdzenia, że np. na części trzeba czekać kilkanaście dni.
Poszukujemy rozwiązania problemu klienta, a nie tylko ograniczamy się do wykonania naprawy zgodnie instrukcją pracy. Naszym wyróżnikiem jest to, że przede wszystkim widzimy klienta i staramy się pomóc mu w sytuacji awarii sprzętu IT – naprawa jest tylko środkiem w dążeniu do tego celu.